لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth

۱۱۳ بازديد

لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth از سه فن خنک کننده بهره میبرد که دو عدد از آنها وظیفه خنک کردن پردازنده گرافیکی را داشته و فن سوم نیز برای کاهش دمای پردازنده مرکزی تعبیه شده است. قیمت لپ تاپ MSI GS66 Stealth از 1500 دلار شروع شده و مدل Core i9 با رم 32 گیگابایتی آن یک تگ قیمتی 3000 دلاری را یدک میکشد. البته این مدت زمان کاملا به چگونگی استفاده شما بستگی دارد و اگر سیستم خنک کننده غولآسای آن را مجبور به روشن شدن کنید، حتی یک باتری 99.9 وات ساعتی نیز کمک چندانی به شما نخواهد کرد! این سیستم خنک کنندگی که به 7 هیت پایپ مجهز است «کولر بوست ترونتی پلاس» نام دارد و در مهار دمای لپتاپ هنگام پروسههای سنگین به خوبی عمل میکند. باتری 99.9 وات بر ساعتی این دستگاه بیشترین حد مجاز ظرفیت باتری برای یک لپتاپ به حساب میآید که با آن اجازه ورود به هواپیما به شما داده میشود. با یک استفاده معمول و بازی کردن متوسط، این باتری میتواند چهار الی شش ساعت لپ تاپ MSI مدل GS66 Stealth را برای شما روشن نگه دارد. در لپتاپهای گیمنگ نباید انتظار چندانی در بخش عمر باتری داشته باشیم، اما جالب است بدانید که یکی از نقاط قوت GS66 Stealth به این بخش مربوط میشود.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایسوس

برای آنکه وارد بازار کار پی ال سی شوید ابتدا میبایست مهارت و دانش لازم در زمینه پی ال سی را به دست آورید. چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ امروزه خودرو در سطح جامعه بسیار پر کاربرد می باشد و تقریبا می توان گفت که هر خانواده یک یا حتی دو خودرو دارد. از آنجایی که تعمیرات موبایل کاری بسیار تخصصی و پیچیده بوده و از حساسیتهای بسیاری برخوردار است، بنابراین تعمیرکار حرفهای موبایل میبایست تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد و در دورههای تخصصی را در آموزشگاهی معتبر سپری کند. بنابراین با توجه به افزایش خودرو بدون شک نیاز به مشاغلی که در حوزه خودرو فعالیت می کنند افزایش خواهد یافت. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به اینکه امروزه آموزشگاههای بسیاری دورههای تعمیرات موبایل برگزار میکنند و دریافت مدرک تعمیرات موبایل آسان است اما آیا برای حضور در بازار تعمیرات موبایل و درآمدزایی از این شغل داشتن مدرک تعمیرات موبایل کافی است؟ برای اطلاع درباره لپ تاپ برای وارزون  و لپ تاپ مناسب ترید روی لینک های رنگی کلیک کنید.

برجستهترین ویژگی این لپ تاپ، وجود پردازندههای نسل دهم اینتل است. اینها دلیلی هستند که لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon نسل هشتم از بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021 است. این ویژگیها، طراحی با دوام و قدرتمند و کیبورد زیبا و عالی هستند. این لپ تاپ دارای ویژگیهای کلاسیک لپ تاپهای ThinkPad است. پیشرفتهای ظریف در طراحی، عمر باتری طولانی و پردازندههای نسل 11 اینتل، لپ تاپ لنوو Yoga 9i را به بهترین لپ تاپ لنوو ۲۰۲۱ تبدیل میکند. از نظر قیمت لپ تاپ لنوو 2021، کمی بیشتر از حد انتظار هستند. لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon نسل هشتم جدیدترین لپ تاپ لنوو 2021 است که با خرید آن، عملکرد سریع، باتری با عمر طولانی و نمایش جذاب 1080p را دریافت میکنید. همه این ویژگیها در یک لپ تاپ سبک وزن جای گرفته است. جانشین Yoga C940 فوقالعاده، لپ تاپ لنوو Yoga 9i دارای یک فرمول اثبات شده است و آن را اصلاح کرده است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ صنعتی

آن هم به این دلیل که با وجود حافظه رم بالا، برنامهها با سرعت بالا و خوبی به فایلهای موجود دسترسی پیدا خواهند کرد. بازیهای سنگین و گرافیکی، بخش زیادی از حافظه را اشغال میکنند. در حال حاضر پیشنهاد ما خرید گوشی هوشمندی است که حداقل از ۴ گیگابایت حافظهی رم بهره مند هستند. هرچند اغلب افراد این موضوع را نادیده می گیرند؛ چون مزایای بالا بودن حافظه به معایب آن می چربد. در واقع با توجه به اینکه به مرور زمان و با توجه به بیشتر شدن حجم برنامه های نصب شده و اطلاعاتشان، شما با کمبود فضا و کند شدن گوشی موبایل مواجه خواهید شد. با خرید گوشیهایی که رم بیشتری دارند، خیلی دیرتر با مشکلاتی از قبیل کند شدن گوشی موبایل تان مواجه خواهید شد. توصیه ما بر این است که همیشه روی رم گوشیتان سرمایهگذاری کنید. شما برای اجرای جدیدترین و بهترین بازیها، بایستی یک گوشی با رم بالا و قابل قبول خریداری نمائید. در ابتدای مقاله گفتیم عمر گوشی های موبایل کوتاه است. البته ناگفته نماند که میان حافظهی رم و مصرف باتری رابطه مستقیمی وجود دارد.

امروزه نه تنها گوشی های موبایل، بلکه درصد غالب وسایل الکترونیکی شامل تلویزیون ها، اسپیکرها، لپ تاپ ها و… در این حالت شما به راحتی می توانید بین گوشی و فلش مموری، عملیات انتقال اطلاعات را انجام دهید. وظیفه اصلی این درگاه، ارتباط بین دو طرف کابل و انتقال داده هاست. قابلیت Usb Otg در گذشته توسط نوکیا بر روی گوشی هایش ارائه می شد. سامسونگ، هواوی، اپل یا شیائومی؛ کدام برند؟ ساز و کار این فناوری به این شکل است که گوشی ها می توانند به وسیله تبدیل های مخصوص، به فلش مموری ها متصل شوند. اولین برند سازنده گوشی های هوشمند بازار که از آخرین نسخه این ابزار یعنی C Usb 3.2 Type برای گوشی پرچمدار خود استفاده کرده است، سامسونگ است. از این درگاه بهره مند هستند. در حال حاضر اندروید هم چند سالی است که به صورت پیش فرض از قابلیت Usb Otg پشتیبانی می کند.

چرا که این افراد با گوشی مد نظر شما که برای خریدش مردد هستید، مدتی است کار می کنند. نمونه دیگری از این خریداران که در دنیای مجازی حضور دارند، خریدارانی هستند که نظرات ارزشمند خود را درباره گوشی خریداری شده در سایت های فروشگاهی از قبیل مبیت به اشتراک میگذارند. با توجه به زیاد بودن جمعیت طرفداران گوشی های هوشمند، فروشندگان این دستگاه های الکترونیکی جذاب هم افزایش یافته اند. نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ . در واقع خریداران قبلی به واسطه تجربه واقعی که از کار با آن گوشی به دست آورده اند، بهترین مشاور برای خرید شما هستند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، حتما نظرات خریداران دیگر را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا از مزایا و معایب احتمالی گوشی مد نظرتان مطلع شوید. بعد از انتخاب گوشی مورد نظرتان بایستی دقت کنید که گوشی را از فروشگاه های معتبری خریداری کنید تا بعد از خرید با مشکلات مختلفی از قبیل تقلبی بودن، ایرادات فنی و … گوشی جدیدمان را از کجا بخریم؟ 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ بازار

نکات مثبت دیگر در مورد لپ تاپ لنوو Yoga 9i پوشش وبکم و یک اسلات برای Active Pen بهبود یافته و همچنین حسگر اثر انگشت است. متاسفانه در این لپ تاپ دوربین IR وجود ندارد، اما همچنان بهترین و جدیدترین لپ تاپ لنوو ۲۰۲۱ محسوب میشود. لپ تاپ لنوو ThinkPad X13 به لطف پردازنده AMD خود، عملکرد بسیار عالی دارد و از نظر برخی، برترین لپ تاپ Lenovo 2021 محسوب میشود. لنوو ThinkPad X13 با تراشه AMD برخی از بهترین عناصر لپ تاپهای ThinkPad را با قیمت مناسبتر ارائه میدهد. قیمت این لپ تاپ کمی از قیمت لپ تاپ های لنوو ۲۰۲۱ دیگر بیشتر است. لپ تاپ لنوو ThinkPad X13 یک لپ تاپ بیزینسی با قیمت مناسب است و از لپ تاپ های جدید لنوو 2021 محسوب میشود. برخی از ویژگیهای این لپ تاپ شامل قابل حمل بودن، طراحی مینیمال و با دوام بالا، صفحه کلید فوقالعاده، ویژگیهای امنیتی متنوع، حسگر اثر انگشت و دوربین IR است.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ استوک"

لپ تاپ ها بی شک یکی از بزرگترین و مهم ترین اختراعات بشر در طول سالیان گذشتهبودهاست کهبا استفادهاز این ابزار همیشههمراهمیتوان کارهای بزرگ را از هر کجای دنیا انجام دهیم. ایسر از جدیدترین مدل لپ تاپ های خود در نمایشگاهCES 2018 میلادی رونمایی کرد کهتوانست با استقبال زیادی روبرو شود چرا کهاین لپتاپ هنوز هم باریک ترین لپ تاپ جهان با ضخامت 9.98 میلی متر میباشد. اگر شما بهدنبال خرید و انتخاب لپ تاپ مناسب هستید، در ادامهاین مطلب از مجله اینترنتی فنجان ما قصد داریم باریک ترین لپ تاپ جهان را بهشما معرفی کنیم. اشارهکرد کهرقابیت بسیار نزدیک و چشمگیری با یکدیگر دارند و هر چند مدت یکبار از محصولات جدید خود رونمایی میکنند. از این رو با وجود لپ تاپ های بسیار کاربردی، باز کاربر بهدنبال لپ تاپ های حرفهای و در عین حال بسیار باریک میباشد کهخوشبختانهاین روزها شاهد این چنین دستگاهها هستیم کهطبیعتا نسبت بهسایر لپ تاپ ها قیمت بیشتری دارد. با این وجود با خرید لپ تاپ شما میتوانید از ابعاد و اندازهکامپیوترهای بزرگ خودداری نمائید کهاین طبیعتا در زندگی ما موثر خواهد بود.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ استوک

با استفاده از خدمات قسطا امکان خرید هر کالایی از تمامی فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور فراهم میباشد. خرید poco F3 یا a52s هیچ ، POCO X3 یا A32 هیچ تفاوتی ندارد. با استفاده از قسطا کارت در انتخاب کالا محدود نیستید و هر برند و هر کالایی را میتوانید از هر فروشگاهی بصورت قسطی بخرید. اما شاید برای خرید نیاز به راهنمایی داشته باشید. مخصوصا وقتی قصد انتخاب گوشی از برند شیائومی و سامسونگ را داشته باشید. کالای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از هر فروشگاهی فیزیکی یا اینترنتی که خواستید خرید کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با مراحل دریافت وام از قسطا آشنا شوید. با قسطا میتوانید یک وام بدون ضامن 20 میلیون تومنی دریافت کنید و از هر جا که دوست داشتید نسبت به خرید اقساطی لوازم خانگی ، سیستم صوتی اقساطی ، گوشی ، لپتاپ و هر کالای دیگری اقدام کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.